A A A
Home site Contact SiteMap Administracja
    tel. 62 735 06 68
tel/fax: 62 736 10 27
Działy tematyczne
Strona główna Szkolenia Rozwój osobisty Komunikacja interpersonalna
Komunikacja interpersonalna

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat nowoczesnych technik i metod skutecznej komunikacji w codziennej działalności zawodowej w ramach kontaktów ze współpracownikami, a także w procesie obsługi klienta. W ramach szkolenia uczestnik pozna skuteczne formy komunikowania się, czyli nawiązywania kontaktu z klientem, współpracownikiem, zwierzchnikiem, podwładnym.
 
Szkolenie zakończone będzie wydaniem zaświadczenia ukończenia szkolenia.

Dla kogo:

  • dla osób zainteresowanych tematyką, nastawionych na rozwój osobisty lub;
  • dla osób, które chcą zbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby oraz nawiązać odpowiednie relacje z rozmówcami.

Informacje o szkoleniu:

Czas trwania szkolenia - 12 godz.

Szkolenia zawiera następujące zagadnienia:

  • czym jest komunikacja interpersonalna;
  • koncepcja komunikacji (mocne i słabe strony w zakresie komunikowania się);
  • komunikacja werbalna i niewerbalna;
  • bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie;
  • słuchanie jako element komunikacji;
  • elementy asertywności w kontaktach zawodowych i prywatnych;
  • trudności w komunikacji (trudny rozmówca);
  • wykorzystanie umiejętności komunikacji interpersonalnej w negocjacjach z klientem, współpracownikiem, przełożonym.

W celu zgłoszenia uczestnictwa należy wypełnić zgłoszenie zlecenia szkolenia i dostarczyć je do siedziby Eurocentrum lub wysłać na adres-mail: szkolenia@euro.ctiw.pl

Szczegółowe informacje na temat szkolenia można uzyskać pod numerem tel. (+48 62) 736 10 27, kom. 516 191 156, 512 949 797.

Zgłoszenie zlecenia szkolenia

 
 
Eurocentrum Innowacji i Przedsiębiorczości Ostrów Wielkopolski
ul. Budowlanych 5
63-400 Ostrów Wielkopolski
tel/fax: 62 736 10 27
tel. 62 735 06 68
biuro@euro.ctiw.pl