Komunikacja interpersonalna
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat nowoczesnych technik i metod skutecznej komunikacji w codziennej działalności zawodowej w ramach kontaktów ze współpracownikami, a także w procesie obsługi klienta. W ramach szkolenia uczestnik pozna skuteczne formy komunikowania się, czyli nawiązywania kontaktu z klientem, współpracownikiem, zwierzchnikiem, podwładnym.
Szkolenie zakończone będzie wydaniem zaświadczenia ukończenia szkolenia.
Dla kogo:
- dla osób zainteresowanych tematyką, nastawionych na rozwój osobisty lub;
- dla osób, które chcą zbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby oraz nawiązać odpowiednie relacje z rozmówcami.
Informacje o szkoleniu:
Czas trwania szkolenia - 12 godz.
Szkolenia zawiera następujące zagadnienia:
- czym jest komunikacja interpersonalna;
- koncepcja komunikacji (mocne i słabe strony w zakresie komunikowania się);
- komunikacja werbalna i niewerbalna;
- bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie;
- słuchanie jako element komunikacji;
- elementy asertywności w kontaktach zawodowych i prywatnych;
- trudności w komunikacji (trudny rozmówca);
- wykorzystanie umiejętności komunikacji interpersonalnej w negocjacjach z klientem, współpracownikiem, przełożonym.
W celu zgłoszenia uczestnictwa należy wypełnić zgłoszenie zlecenia szkolenia i dostarczyć je do siedziby Eurocentrum lub wysłać na adres-mail: biuro@euro.ctiw.pl
Szczegółowe informacje na temat szkolenia można uzyskać pod numerem tel. (+48 62) 736 10 27, kom. 516 191 156, 512 949 797.
Zgłoszenie zlecenia szkolenia
|